aftellen is begonnen - Reisverslag uit Almelo, Nederland van jeslo - WaarBenJij.nu aftellen is begonnen - Reisverslag uit Almelo, Nederland van jeslo - WaarBenJij.nu

aftellen is begonnen

Blijf op de hoogte en volg

17 April 2014 | Nederland, Almelo

Vandaag nog 11 dagen voordat ik vertrek.. Best heel zenuwachtig maar het komt vast allemaal goed! Heb al me koffer een beetje ingepakt en er moet nog veel meer bij aangezien ik 4 maanden weg ben pfff.. Eergisteren naar Amsterdam geweest om mijn werkvergunning te vragen, kon dat niet. Moet het in Spanje aanvragen dus best stom allemaal maar gelukkig wel een leuke dag gehad in Amsterdam.. Volgende verslag typ ik wel in het vliegtuig! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Almelo

Actief sinds 25 Maart 2014
Verslag gelezen: 651
Totaal aantal bezoekers 1281

Voorgaande reizen:

01 Mei 2014 - 01 September 2014

Indalo Park, Santa Susanna, Spanje.

Landen bezocht: